Mijn modellen.

Alle topics met betrekking op schaal HO, in de uitvoering 2-Rail
Berrymodelbouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2023, 08:41

Mijn modellen.

Bericht door Berrymodelbouw »

Goeden morgen.

Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ben 63 jaar en woon in Guttecoven. Leuk om anderen mijn bouwactiviteiten te laten zien en onderling tips en trics uit te wisselen. Al meer dan 50 jaar is modelbouwen mijn hobby, ooit begonnen met........ de modeltrein. Omdat ik graag iets op mijn modelbaan had uit mijn eigen omgeving bleef er niets anders over dan het zelf te maken. Begonnen met het huis van mijn ouders is mijn verzameling inmiddels uitgegroeid tot ( als ik het goed heb) 70 modellen. Voorkeur hebben natuurlijk spoorse gebouwen, maar ook andere gebouwen uit voornamelijk Zuid Limburg hebben de voorkeur.
Ik ben een verzamelaar en geen rijder. Liefhebber van Engels spoorweg materieel, maar ook Nederlands. Voornamelijk bouw ik schaal 1:87, maar een prachtige schaal om in te bouwen vind ik 1:43,5 spoor 0, omdat ik hier de details beter kan uitwerken.
Samen met mijn modelbouw collega Jack Bukkems vormen we Limburg in Miniatuur en nemen deel aan diverse exposities, voornamelijk in Limburg, met uitschieters naar België en Duitsland.

Vriendelijke groeten
Bert Senden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding[/img]

Gebruikersavatar
DTS
Site Admin
Berichten: 1131
Lid geworden op: 25 jul 2021, 13:57
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door DTS »

Welkom hier!!!
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Plaats reactie

Terug naar “Schaal H0 2-Rail”