Digikeijs

Gewoon gezellig
Albert
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 aug 2021, 08:20

Digikeijs

Bericht door Albert »

Weet iemand wat er met Digikeijs aan de hand is?
Ze leveren niets uit, beantwoorden geen enkele email en telefoon wordt niet opgenomen.
Mvg Albert

Gebruiker van iTrain, DR5000, Peco (code 55)

Marksintpancras
Site Admin
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 aug 2021, 21:38

Bericht door Marksintpancras »

Dat weet niemand :D

Echter sinds dat de huidige eigenaar er is, zijn er naast Digikeijs vele BVtjes op de Ambachtsmark 71 bij gekomen die allemaal in de elektronica spullen handelen.

Het enigste wat ik bij die bedrijven voorbij zien komen is het "Chinese Export" merkteken in de plaats van de Europese CE. En ja, als zo'n product die niet goed gecertificeerd is bij brand betrokken is (als veroorzaker) zal dat gegeven moment bij de verzekeraars en controlerende instanties wel opvallen, en dan ...... zitten ze in de hoek waar de klappen vallen.
Met vriendelijke groet, Mark

Gebruikersavatar
DTS
Site Admin
Berichten: 1131
Lid geworden op: 25 jul 2021, 13:57
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door DTS »

Wanneer schuldeisers zich al melden bij ons op de stand, en ik dit bericht lees, wetende dat ze al maanden niets meer kunnen leveren, frees ik niet veel goeds.
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

c-rails
Berichten: 172
Lid geworden op: 26 dec 2022, 18:17
Locatie: Noord

Bericht door c-rails »

Ik frees wel met frezen, maar vrees er niet voor. :D :lol:
Met vriendelijke groet,

Cor

Online
denobis
Berichten: 374
Lid geworden op: 07 nov 2021, 17:06
Locatie: Maarssen

Bericht door denobis »

De website van Digikeijs is nog steeds in de lucht en je kan er rechtstreeks bestellen staat er.
Maar of ze dan ook leveren?
Gr
Hans
Baan van Nergenshuizen naar spoorweg museum.
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.

Groeten Hans

Albert
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 aug 2021, 08:20

Bericht door Albert »

Bestellen zal best wel lukken, maar leveren….ho maar. Wacht al vanaf november op een bezetmelder maar nog steeds niet.
Reageren vervolgens op geen enkele email, ook niet via hun eigen support document.
Probeer ze al dagen te bellen, maar telefoon wordt niet opgenomen (altijd bezettoon)

Dus zeg het maar.

Het vervelende is wel dat als je iets besteld je gelijk betalen moet. Als je dan niks geleverd krijgt is dat niet fijn. Dus als ze inderdaad failliet zijn, dan is het niet fraai dat daar niks van op de website terug te vinden is.
Mvg Albert

Gebruiker van iTrain, DR5000, Peco (code 55)

Online
denobis
Berichten: 374
Lid geworden op: 07 nov 2021, 17:06
Locatie: Maarssen

Bericht door denobis »

Nou een gewaarschuwd mens telt voor 4.
Ik ga dus niets bestellen bij Digikeijs laten ze eerst maar eens zien dat ze gezond zijn (wat ik begin Te betwijfelen).
Baan van Nergenshuizen naar spoorweg museum.
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.

Groeten Hans

Marksintpancras
Site Admin
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 aug 2021, 21:38

Bericht door Marksintpancras »

:D @Albert als jij al vanaf november zit te wachten en geen enkele reactie krijgt en je wil het echt weten. Misschien kan die ene meneer Stegeman voor jouw op de bres springen. Je kan hem altijd mailen.

Ik heb in zijn programma al meerdere van dit soort onderwerpen gezien.

En dat is misschien ook wel goed voor het onze Gretta, tijdens de uitzending gaan al die energie slurpende modelbanen uit en zitten we voor de kijkbuisjes met energielabel A++++ 🤣🤪 met bier en chips.
Met vriendelijke groet, Mark

Online
denobis
Berichten: 374
Lid geworden op: 07 nov 2021, 17:06
Locatie: Maarssen

Bericht door denobis »

Of je rijd zelf eens naar Almere.
Baan van Nergenshuizen naar spoorweg museum.
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.

Groeten Hans

Marksintpancras
Site Admin
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 aug 2021, 21:38

Bericht door Marksintpancras »

denobis schreef: 06 mar 2023, 20:04 Of je rijd zelf eens naar Almere.
Dan kom je voor een dichte deur te staan :D de vogel is lekker aan het thuiswerken :lol: (ook in Almere)
Met vriendelijke groet, Mark

Plaats reactie

Terug naar “De stamtafel”