aansluitschema drie weg wissel

Alle topics met betrekking op schaal N
kdebree@hotmail.com
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 okt 2021, 11:32

Bericht door kdebree@hotmail.com »

fijn Nico dat er ook echte hobbyisten zijn die het begrijpen dit was nou precies de strekking van mijn verhaal, ik begrijp het ook niet ,
vooral omdat er wordt gedaan of ze er alles van weten wat is er dan zo moeilijk aan, een simpel schemaatje dat is alles,
maar goed ben er voor gaan zitten en heb het zelf op papier gezet, benieuwd wat de KENNERS er van vinden en of het goed is,
ik doe hem er bij, vriendelijke groet,
Karel
schema mer driewegwissel als aanvulling.pdf
(486.08 KiB) 132 keer gedownload

Nico Essers
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 aug 2021, 10:44

Bericht door Nico Essers »

Helaas is een forum vaak vergelijkbaar met de andere bekende social media. Omdat je niet elkaar in de ogen kijkt denkt men dat je de ander wel even de les kan lezen. Dat zou als men tegenover elkaar staat gegarandeerd anders uitpakken. Jammer maar helaas. Niet te veel aandacht geven aan deze figuren want ze hebben altijd een weerwoord dat in hun ogen rechtvaardig is. Ik denk vaak "daar heb je hem ook weer" :lol: en dan klik ik verder zonder me te ergeren. Daar is deze hobby veel te mooi voor.

Mooi schema maar helaas is Dynamo niet mijn gebied.

Gebruikersavatar
DTS
Site Admin
Berichten: 1131
Lid geworden op: 25 jul 2021, 13:57
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door DTS »

Karel heeft een uitnodiging liggen (al een poosje) van ons voor support met zijn probleem via onze helpdesk. Ook zijn de oplossingen van het probleem hierboven al aangedragen.

Echter:
Verwijten maken naar andere personen zonder kennis te hebben van een historie van een verhaal is ongepast. We waken ervoor dat men hier geen persoonlijke vetes uit gaan vechten via een toetsenbord.


We sluiten dit draadje tot er een zinvol antwoord is op de originele vraag waar iedereen wat aan heeft.
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Gesloten

Terug naar “Schaal N”