rocrail en DR5033 boosters?
Geplaatst: 27 jun 2026, 17:21
Hoi,
Heeft iemand ervaring met rocrail een DR5033 boosters? Ik heb best wat zitten prutsen om de booster status van beide boosters zichtbaar te krijgen in rocrail maar dat is nog niet gelukt.
Ik heb de units geconfigureerd mt LNCV ID 1 en 2 respectievelijk. En het aan en uit zetten kan met accesoire adres 1001 en 1002 respectievelijk.
Het aan en uitzetten werkt. Ik heb dat in de YD7001 zelfs gekoppeld aan drukknoppen via een DR4088-GND zodat ik eenvoudig met maak contacten elke booster aan en uit kan zetten.
Maar hoe ik die status gekoppeld krijg aan de boosters in rocrail ... daar had AI allerlei ideƫen bij maar dat werkt dus voor geen meter. Dus ik hoop dat hier iemand ervaring heeft op dat punt en dat kan delen.
Heeft iemand ervaring met rocrail een DR5033 boosters? Ik heb best wat zitten prutsen om de booster status van beide boosters zichtbaar te krijgen in rocrail maar dat is nog niet gelukt.
Ik heb de units geconfigureerd mt LNCV ID 1 en 2 respectievelijk. En het aan en uit zetten kan met accesoire adres 1001 en 1002 respectievelijk.
Het aan en uitzetten werkt. Ik heb dat in de YD7001 zelfs gekoppeld aan drukknoppen via een DR4088-GND zodat ik eenvoudig met maak contacten elke booster aan en uit kan zetten.
Maar hoe ik die status gekoppeld krijg aan de boosters in rocrail ... daar had AI allerlei ideƫen bij maar dat werkt dus voor geen meter. Dus ik hoop dat hier iemand ervaring heeft op dat punt en dat kan delen.