YD9401 Firmware Update failed

F16.rabbit@gmail.com
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 dec 2023, 15:29

Bericht door F16.rabbit@gmail.com »

Dank je wil voor de Tip
Gr Wil

F16.rabbit@gmail.com
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 dec 2023, 15:29

Bericht door F16.rabbit@gmail.com »

Rectificatie,

Ik wil toch even een rectificatie plaatsen op mijn laatste bericht.
In het laatste bericht had ik aan gegeven dat Ik al 4 dgn op antwoord wacht???????? mbt de berichten die ik aan Karst Drent had gestuurd.
Dit was van mijn kant mijn ongeduld, geen rekening houdend met het feit dat ik niet de enige ben die vragen neerlegt bij Karst en zijn Team.
Deze opmerking werd door Karst terecht als ongepast gezien, m.n. omdat ik dit op het dit forum heb geplaatst.
Ondanks alles heeft Karst mij een toch gepaste oplossing geboden, waarvoor ik hem zeer erkentelijk ben.

Ik bied dan ook via dit forum nogmaals mijn excusses aan Karst aan. het was nl nimmer de bedoeling ongepast te zijn.
Echter als iemand dat zo ervaart door mijn toedoen, dan vind ik dat ik dit moet rectificeren.

Bij Deze !!!

Met Vriendelijk Groet Wil (Rabbit)
Laatst gewijzigd door F16.rabbit@gmail.com op 18 dec 2023, 14:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Karst
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 aug 2021, 21:47

Bericht door Karst »

Dank je Wil,

Als je nu ook nog een "T" aan mijn naam toevoegt, is het helemaal goed ;) :D :D :D


Je oplossing gaat morgen op de post.

Groet,
Karst
Yet another Model Railroad Company

F16.rabbit@gmail.com
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 dec 2023, 15:29

Bericht door F16.rabbit@gmail.com »

Hoi KarsT

Oeps Foutje, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Super, dank je Wel

Gr Wil

Roby65
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 nov 2023, 22:21

Bericht door Roby65 »

Update gerelateerd aan dit onderwerp (YD9401 Firmware-update failed). Er is een nieuw YD9401-formulier bij mij afgeleverd en alle problemen die aan het begin van de discussie zijn beschreven, zijn verdwenen. De nieuwe werkte direct uit de doos perfect en nu kan ik WiFi gebruiken om de modeltreinen te verplaatsen.
Eén vraag: ik gebruik de Multimasus WLAN om treinen draadloos te besturen. Door het WiFi-venster van het YD7001-controlepaneel te openen, is op het tabblad "Basis" het veld "Hostnaam" altijd leeg. Ik heb geprobeerd iets te veranderen in de WLAN Multimus-instellingen (de apparaatnaam) maar er gebeurt niets, dat veld is altijd <geen hostnaam>. In plaats daarvan zijn de velden "MAC_Address" en "IPAddress" correct ingevuld. Hoe zorg je ervoor dat jouw naam verschijnt? Ik voeg een afbeelding toe.
WiFi Properties.JPG
WiFi Properties.JPG (74.65 KiB) 120 keer bekeken

Plaats reactie

Terug naar “YD9401 DR5000 > YD7001 Upgrade module”