Plaatjes via externe site?

Gewoon gezellig
c-rails
Berichten: 171
Lid geworden op: 26 dec 2022, 18:17
Locatie: Noord

Bericht door c-rails »

Het zou ook zomaar kunnen, dat Piet zijn afbeeldingen op de externe server heeft verwijderd, waardoor er nu niets staat. Dat is een bijkomend voordeel als je gebruik maakt van een externe server. Je hebt dan op dat deel van je topic tenminste nog een beetje regie.

Verder denk ik bij mijzelf, dat Martin voldoende duidelijk heeft gemaakt, waarom hij dit besluit heeft genomen. Natuurlijk kun je gaan werken met doneren, maar dan zijn het vaak dezelfde, die dat doen en anderen liften dan mee. Zie bijvoorbeeld BNLS.
En als je het besluit niet wilt/kunt respecteren, dan kun je ook aangeven hier niet langer te willen zijn.
Met vriendelijke groet,

Cor

denobis
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 nov 2021, 17:06
Locatie: Maarssen

Bericht door denobis »

Die afbeeldingen verdwijnen vaak vanzelf en niet door de plaatser.
Dat draadje van Piet was maar een voorbeeld.
En bnls vind ik niet zo'n fijn forum sterker nog ik heb daar mijn account laten verwijderen.
Baan van Nergenshuizen naar spoorweg museum.
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.

Groeten Hans

Gebruikersavatar
OBBinN
Berichten: 142
Lid geworden op: 01 aug 2021, 22:22
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Bericht door OBBinN »

Ik heb zelf het voordeel van een eigen server, hier plaats ik mijn foto's op. Als ik op een der fora waar ik aanwezig een foto wil plaatsen, kan ik die er zo op zetten. Kosten; nihil. De foto's gebruik ik dan ook nog eens op mijn eigen site.. Voor iedereen goed doen gaat toch niet lukken, want ieder mens is uniek, hetzelfde met de wensen/eisen van de mensen.
Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook

c-rails
Berichten: 171
Lid geworden op: 26 dec 2022, 18:17
Locatie: Noord

Bericht door c-rails »

denobis schreef: 19 mar 2024, 13:56 Die afbeeldingen verdwijnen vaak vanzelf en niet door de plaatser.
Ik ken geen onderzoek, waar gekeken is naar het verdwijnen van afbeeldingen/foto's. Wat ik wel weet, is dat er een paar jaar geleden door Photobucket maatregelen getroffen zijn door het niet meer gratis te laten zijn. Betaalde de accounthouder niet, dan werd zijn 'bucket geleegd' en daar hebben veel fora behoorlijk last van gehad. Veel topics hebben daardoor hun waarde verloren en zijn alleen maar 'bitevreters'.
denobis schreef: 19 mar 2024, 13:56 En bnls vind ik niet zo'n fijn forum sterker nog ik heb daar mijn account laten verwijderen.
Gelukkig, dat je dit recht hebt, maar ik vermoed, dat je bijdragen niet zijn verwijderd en dat men dit ook niet wil doen.
Met vriendelijke groet,

Cor

Ben Spoorman
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 dec 2023, 13:01

Bericht door Ben Spoorman »

Het op verzoek van de gebruiker verwijderen van berichten is geen recht Cor. Je hebt wel het recht om je naam te doen ontkoppelen van je bijdragen zodat anderen niet meer kunnen zien wie je bent (of was). Maar dan moet je jezelf wel heel erg belangrijk vinden. :D :D

Maar we dwalen af denk ik....

Gr, Ben.

c-rails
Berichten: 171
Lid geworden op: 26 dec 2022, 18:17
Locatie: Noord

Bericht door c-rails »

Klopt, Ben, maar zou het wel moeten zijn. Het is jouw intellectueel eigendom. Als het erop aan zou komen, dan mogen mensen die liever meters boeken en dikke dossiers doorworstelen dan 'spelen met treintjes', zich ermee gaan bemoeien. :D :D

Dat Martin hier geen problemen met heeft, kan ik alleen maar prettig vinden en meer niet.

Tja, wat mijzelf belangrijk vinden, in dit universum ben ik er langer niet dan wel en dus een voorbijganger in de tijd. Helaas net als iedereen onder ons is ons zijn belast met een ego, wat bij sommigen in extremis leidt tot extreme vormen van narcisme (Trump :o :mrgreen: ) en bij andere werkt op de lachspieren (Johnny English :lol: ). Ongetwijfeld zal ik hier ergens tussen vallen, maar hoop wel aan de lacherige kant. :D

En afdwalen, dat mag hier ook. :lol:
Met vriendelijke groet,

Cor

Plaats reactie

Terug naar “De stamtafel”