Switchpilot extension

ErikvH
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 aug 2021, 21:39

Bericht door ErikvH »

Geen idee Ronald

Ronaldp
Berichten: 39
Lid geworden op: 02 aug 2021, 08:36

Bericht door Ronaldp »

Dan zal ik dat eerst eens meten.

Mvg Ronald

ErikvH
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 aug 2021, 21:39

Bericht door ErikvH »

Nu even over iets anders wel nog steeds over dit probleem.

Wat ik dus al eerder ik heb alles aangesloten volgens de tekening maar de voeding voor de wissel zal zit ook aan een bezetmelder punt .
Ik heb het ook al eerder probeert om alle railstaven de scheiden en aan de wissel 2 aparte draden te solderen voor de wisselvoeding maar dat helpt ook niet die kortsluiting was er ook toen.

Erik

ErikvH
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 aug 2021, 21:39

Bericht door ErikvH »

Pfff 4 pagina's en het is nog steeds niet opgelost.

Goeden avond beste allen.

Zoals de eerste zin al aangeeft is het nog steeds niet opgelost , hoe vaak en op welke manier dat ik de railschuivertjes(railschoentjes....) verplaatst niks helpt en ook niet aan de aansluitblok van de esu module.

Wat ik wel gedaan heb is dat er een verbinding is tussen de rail spanning en de draden die naar de wissel gaan nu rijd tenminste de loc over 1 wisselstand de wissel over.

Ik weet het even niet meer maar hou jullie op de hoogte.

mvg.
Erik

P.s ik was blijkbaar vergeten om tegelijk ook een servo te plaatsen niet aan gedacht servo geplaatst nu alleen probleem hiermee de servo slaat maar naar 1 kant op dit moet verder onderzocht worden.

ErikvH
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 aug 2021, 21:39

Bericht door ErikvH »

Goeden avond allemaal .

Wat een avontuur zeg om met deze Esu spullen te werken na een lange tijd even niks meer mee gedaan en de afgelopen dagende draad weer opgepakt , na veel gevloek en sluitingen is het eindelijk voor elkaar blijkbaar had ik toch alle draden ook bij de puntstuk verkeerd gesoldeerd maar nu werkt het prima op naar de volgende wissels om die allemaal te verbeteren.

Nogmaals bedankt jongens voor jullie nodige geduld en adviezen ook al heeft het 4 volle pagina's gekost :?

Mvg
Erik

Plaats reactie

Terug naar “SwitchPilot Series”