er is een face book pagina

Vragen over de besturingsoftware iTrain
treinenwaal
Berichten: 39
Lid geworden op: 02 aug 2021, 09:34
Locatie: Winterswijk-Huppel

er is een face book pagina

Bericht door treinenwaal »

er is een face book pagina voor iTrain , zet er je films etc op

https://www.facebook.com/groups/858797127568597/

c-rails
Berichten: 172
Lid geworden op: 26 dec 2022, 18:17
Locatie: Noord

Bericht door c-rails »

Pffff, waarom - in de naam van de lieve vrede - nog een platform voor hetzelfde onderwerp? Facebook is zo'n gevaarlijk platform.
Met vriendelijke groet,

Cor

Gebruikersavatar
DTS
Site Admin
Berichten: 1131
Lid geworden op: 25 jul 2021, 13:57
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door DTS »

Vind die FaceBook pagina giftig en gevaarlijk. Er zijn bepaalde figuren actief die niet heel goed zijn voor het iTrain imago.

En het stukt er van leden die het beter weten dan de maker zelf. Ben niet zo'n fan van doe groep.

Groetjes
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

fhughes
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2023, 20:35

Bericht door fhughes »

Ik ben wel een fan van Facebook, maar ik moest wel eens even lachen over deze pagina. Ik kan begrijpen dat het bij de maker ongemakkelijk is met de leden en hun kritiek, maar ik denk dat hij zichzelf te veel houdt aan wat anderen zeggen en niet genoeg naar zijn eigen inzichten luistert.
Groetjes

fhughes
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2023, 20:35

Bericht door fhughes »

Ik vind ook dat het platform ongemakkelijk is met leden die kritiek hebben en iemand bij zijn hand nemen. Dat kan zelfs een risico vormen voor de maker van de pagina, want hij moet dan soms ingrijpen om zo'n persoon te beschermen. Ik vind ook dat er niet veel tijd besteed wordt aan het begeleiden en uitleggen van nieuwe leden wat de toekomstige ontwikkeling van iTrain en haar leden zou kunnen bevorderen.
Groetjes

Marksintpancras
Site Admin
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 aug 2021, 21:38

Bericht door Marksintpancras »

Je koopt Itrain, en je komt er niet uit. De uitgever heeft een forum voor de gebruikers om je te helpen. Waar naast de maker, ook testers en vrijwilligers zitten om te helpen.
Waarom dan Facebook gebruiken, wat niet door de uitgever van iTrain wordt ondersteund.

Het forum is ook zodat de maker de ongemakken bij de gebruiker te lezen en zo nodig de bugs eruit te halen.
Met vriendelijke groet, Mark

c-rails
Berichten: 172
Lid geworden op: 26 dec 2022, 18:17
Locatie: Noord

Bericht door c-rails »

Even 'Off topic'

Behalve, dat ik Facebook een gevaarlijk platform vind (geen AVG-garantie + één grote bron van 'kijk mij eens' of van ongenuanceerde vuilspuiterij, waar ik niet mee geassocieerd wil worden), vind ik ook de tijd, die je er in moet steken teveel. Dan heb je nog andere social media, waar hetzelfde aan de hand is en je sociale leven is helemaal naar de knopen.
Dat ook bedrijven dit doen, ik vraag mij ernstig af, of het wel loont.
Zelf ben ik lid van drie fora (hier, Stummi en BNLS) en daar houdt het voor mij ook mee op. Wil ik wat anders, dan gaat er één van de drie weg.
Met vriendelijke groet,

Cor

Plaats reactie

Terug naar “iTrain”