opruiming / stopped

Erik-B
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2021, 16:36
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

opruiming / stopped

Bericht door Erik-B »

Sinds Corona en in afwachting van een spoorbaan heb ik hier een aantal huisjes in papier van Metcalfe in elkaar geknutseld. Schaal 1:148 - Engels spoor N
Doch ik ben vergeten ze te voorzien van led verlichting. Daarom ga ik ze opnieuw maken en deze keer wel met led verlichting erin.
Gevolg...
Dit heb ik teveel: ofwel gaan ze de kliko in ofwel vind ik een gelukkige ziel die ze wil hebben mits betalen van de transport kost.
Dan verpak ik ze in in een grote karton doos met veel bescherming en wil ze wel opzenden.
Aanmelden, graag via privéberichten a.u.b.
Afbeelding
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Baan = 165x85,Centr= Z21, Mac13.4, RailModeller, iTrain-plus-5, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik

Erik-B
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2021, 16:36
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Erik-B »

niemand????
Dan gaat het de kliko in.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Baan = 165x85,Centr= Z21, Mac13.4, RailModeller, iTrain-plus-5, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik

rthuinte
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 aug 2021, 23:47

Bericht door rthuinte »

Wellicht een idee om ze te bewaren, zodat je wat proefmonsters hebt om bijvoorbeeld te weatheren?

Verstuurd vanaf mijn INE-LX1 met Tapatalk


arnaud
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2021, 23:29

Bericht door arnaud »

Of de actie maak een kind blij met een trein van gerben , modelspoorvrienden noord op fb.


Arnaud
Met vriendelijke groet,
Arnaud

H0 2-rail DCC & MCC.
trein - tram - hulpverlening.
iTrain V5 ultimate.

lid van:
MSV De Drijfstang - Nunspeet.
2 rail DCC + Car System MCC.

P.S. ik vergeet nog wel eens een; punt komma of hoofdletter, sorry alvast

Casper
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2021, 22:04

Bericht door Casper »

Erik-B schreef:Sinds Corona en in afwachting van een spoorbaan heb ik hier een aantal huisjes in papier van Metcalfe in elkaar geknutseld. Schaal 1:148 - Engels spoor N
Doch ik ben vergeten ze te voorzien van led verlichting. Daarom ga ik ze opnieuw maken en deze keer wel met led verlichting erin.
Gevolg...
Dit heb ik teveel: ofwel gaan ze de kliko in ofwel vind ik een gelukkige ziel die ze wil hebben mits betalen van de transport kost.
Dan verpak ik ze in in een grote karton doos met veel bescherming en wil ze wel opzenden.
Aanmelden, graag via privéberichten a.u.b.
Afbeelding
Goeden dag heb evt wel belangstelling voor de huisjes. Mocht je ze nog niet aan de kliko geschonken hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-A526B met Tapatalk


Erik-B
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2021, 16:36
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Erik-B »

spijtig, maar iemand is je vòòr geweest.. ze zijn al weg.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Baan = 165x85,Centr= Z21, Mac13.4, RailModeller, iTrain-plus-5, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik

Casper
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2021, 22:04

Bericht door Casper »

Geeft niks zou het juist zonde vinden als dit in kliko terecht kwam. Nu heeft een ander er plezier van.

Verstuurd vanaf mijn SM-A526B met Tapatalk


Plaats reactie

Terug naar “Aangeboden”